Nr221 Bonde söker Fru MYS!

Som jag har väntat på denna dag! Det kan knappt bli bätter faktist. Det är så jobbigt pinsamt att kolla på de stackarna som bara hällst vill sjukna genom jorden, men jag kan INTE låta bli att kolla! Jag kan bara luta mig tillbaka och vara väldigt nöjd att jag slipper vara med :)
Dom som är med är verkligen så himla härligt riktigt bondiga, jag borde inte reagera på det eftersom min lilla pappa är bonde, men bönderna på tv dom spelar en helt annan divisin (bonde-division haha) än pappa, dom är precis som alla tror att alla bönder är! Haha Kan kanske vara för att pappa bara är bonde på sommarhalvåret och sitter på kontoret resten av året men ändå.

Annap är ute på en lite roadtrip och kommer förbi och hälsar på oss ska bli vädigt trevligt MYS :)

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0