Nr225 Hemma en sväng

Nu är jag hemma igen en sväng innan jag åker tillbaka till Karlstad ikväll. Nu på förmiddagen har jag var så estetsik jag bara kan, vilket inte är min starka sida, men jag jobbar på det ;) Först var jag ute och målade bordet och stolarna jag ska ha i min lägnehet en anndra gång hoppas det räcker så jag slipper måla det en tredje gång, och nu har jag precis sjort en tavla lite svårt att förklara det kommer upp bilder lite senare ;) Så jag har helt enkelt pysslat lite idag vilket är väldigt roligt, skulle ju vara ännu lite roligare om jag var bra på det en jag hoppas på att övning ger färdighet! ;)

Fotbollen igår då, skulle hällst inte vilja prata om det men måste bara säga att jag stängde av TVn när det var 10 min kvar av matchen det var helt enkelt inte så mycket att titta på!! Tråkigt!

Nu ska jag se vad jag ska hitta på för estetiskt kommer säkert på något bra :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0