Nr226 Bild

Nu har jag ätligen kunnar ladda upp bilder, det gick inte igår det bara hängde sig, men nu har datorn fått sova lite och är fit for fight igen och nu gick det kalas att ladda upp bilder :)

Såhär blev det alltså min första tavla, kanske inte det finaste jag sätt, men ge mig några veckor ocg ett par tavler senara så ska jag få en fin fin snits på det här :) Kul är det vilket fall :)

Nu ska jag snart gå till skolan, 8-12 är det idag vi ska prata om Återkoppligar, vet inte riktigt vad det innebär men får väl (förhoppningsvis) reda på det idag :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

jättefin ju cili! :)

2009-10-16 @ 20:29:19
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0