Nr229 Effektiv!

Denhär dagen var tänkt att jag skulle vara duktig och plugga, men det är helt fantastiskt vad jag hittar på andra grejer att göre precis när det var tänkt att plugga!

Idag har jag gjort följande:

1. Virkat en mössa
2. Virkat en till mössa
3. Handlat mat
4. Tvättat kläder
5. Kommit på hur nästa mössa som jag ska virka ska se ut
6. Läst allas bloggar jag följer minst 5 gånger
7. Varit ute och sprungit
8. Diskat
osv osv

Okej vissa saker är ju faktist ganska bra att jag gjort men det var lixom inte tänkt att göras just idag, utan det var plugget som var ett måste idag, men det märks faktist inte på min lista..
Men nu finns det nog inte så mycket annat att göra än att plugga, det skulle vara att börja på nästa mössa men jag känner att tre mössor på en dag är faktst lite överdrivet.

NU ska jag plugga!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0