Nr230 Morgonstund har guld i mun...

In my as!
Jag har alltid trott att jag är en morgonmänniska men det måste helt gått över, det är så jobbigt att gå upp på morgonen nu för tiden! Morgonen blir ju inte dirket bättre när någon ringer ida och väcker oss, så har den ringt FEL, vem ringer fel halv 6 onsdag morgon? En är det som gör det vilket fall!!

Jaja nu är jag uppe och vaken vilket fall. Idag är det Föreläsning 12.15-15 sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på plugga lite kanske eftersom det inte blev så mycket av det igår. Sen är det ju Bonde söker fru ikvälll som jag kommer sitta klistrad framför<3 :)

Igår kväll var jag och Ida en sväng till Mikaéla,den vi gjode tacos och Chokladpuding till efterrätt hur smarrigt somhällst, super mysigt var det :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0