Nr232 Springtur

Känner mig typ bässt i hela världen nu! har nämligen varit ute på en springtur såhär på morgonkvisten! Inte så skönt när mangör det men när jag väl är klar så är det så sjukt skönt istället! Men det är faktist bättre att springa när man har lite mat i magen bättre att gå en promenad på morgonen inna frukost men men n är det gjort och det känns väldigt bra! :)

Föreläsning 12.15-15 idag också. Det är lite konstig jag har alltid trott att man ska bli klokare när man går på lektionerna, men i dethär fallet så är det verligen inte så, det blir bara mer och mer förvirrande för varje gång! Hatar när det händer!

Ha en bra dag! För det hade jag tänkt att ha :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0