Nr237 Måndag!

Ny vecka nya möjligheter! Idag ska jag tillexempel testa på Power step med Ida! Ska bli jäte roligt men jag kommer troligvis vara helt död när jag är klar och kommer troligtvis inte komma upp ur sängen imorgon bitta för all träningsvärk!

Denhär veckan är en kortvecka i skolan, där är föreläsninga mån och tis sen åker jag hemmåt på onsdag! Tros-sön ska jag jobba på wallby! ska bli jätte kul var länge sen jag jobbade nu så det känns toppen! Sen ska jag även packa ihop alla saker som jag ska ha med mig till min lilla lägenhet som jag får flytta in i nästa helg <3

Ni får en senare uppdatering sen efter träningspasset får vi se om det var något för mig! Troligtvis inte eftersom det är så myccket att hålla reda på påsamma gång, musik och seg och alt va det är men kul komer det nog att bli det tror jag verkligen!

Ha en bra dag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0