Nr241 Onsdag på bibblan!

Även denna dag innledes med en morgon-promenix mycket bra star på dagen!

Idag ska jag möta upp Sofia nere på stan och så ska vi sätta oss på biblioteket nere ppå stan en sväng idag. Hopas vi får lite flyt idag och får lite gjort skulle kännas väldigt bra innan jag åker hem!

SEn går bussen hemmåt 16.40 åker den så ska jag vara frammer i Örebro vid 18 och då ska min lilla prins möta pp mig så ska vi ut och äta något gott. ska bli väldigt mysigt längesen jag träffade honom nu!

Först av allt så ska jag shoppa lös på Bokia, jag ska ha flärpar som man kan sätta i böckerna och en bra penna! Weei! Sånt roligt man fr shoppa när man är student ;)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0