Nr242 På väg hem

Idag har jag tillbringat dagen på Krlstads statsbibliotek tillsammans med Sofia och en herrans massa papper och kompendium i Grunder i Projektledning. Vi var riktigt duktiga idag, vi fick en massa gjort och det känns väldigt skönt!

Nu sitter jag alltså på bussn på väg till Örebro. Den skom kom på bärbardatar är verkligen en hyvens människa och för att inte tala om den som kom på trådlöst bredband. Bra jobbat! Det är världens bästa tidsfördriv på en buss!

Världens nästbästa tidsfördriv är skvaller tidningar. Jag älskar dom, kan bara inte låtabli att köpa dom och otta mig i allt skvaller, fast jag vet % av innehåller bara är hitte på spelar ingen roll!




Som idag tillexempel fick jag reda på att min idol från förr Malin Baryad fick sin andra son den 27/9-09 MIN födelsedag! Såntdär som är bra att veta helt enkelt!

ha en bra eftermiddag/kväll :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0