Nr243 Världens bästa jobb!

Det har jag och det är att jobba på Wallby Gård i Arboga <3
Hur lyxigt är det inte att jobba i en butika med en massa härliga kläder, skor, inredning osv, jag går ju bara runt och njuter på jobbet! Det blir ju inte direkt sämre med att jag har nog världen bästa chef också! Världens mäst generösa snälla och och roliga. Får en verkligen känna sig uppskattad! Ja jag trivs verkligen på jobbet tur att jag kan åak hem och jobba lite :)
Idag fick jag en jättefin kudda av henne


Av märket Container ett danska märke som mest kläder.

Inte nog med det så fick jag även mig 20 års present idag, jag fick åka iväg till en annan jättefin innredningsbutik och plocka ut saker till min nya lägenhet. Där hittade jag en STOR gla ljusstake, handdukar, små gulliga askar och ett stort alluminiumfat nu är det bara att flytta in för min del ;)

Resten av denhär kvällen blir det väldigt mycket plugg för min del och så ska jag försöka göra en mössa :)

Ciao 

Kommentarer
Postat av: malinb

det bästa av allt är nästan filosofin : allt blir mycket roligare med lite florsocker!



den ska jag praktisera i de verkliga livet också!

2009-10-23 @ 22:25:16
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0