Nr244 Plugg och Idol!

vilken toppen fredag! ;)

Har precis kommit hem från mormor och morfar där det bjöds på mat, som alltid är det supergott och så är man proppmätt eftermaten så plockar det naturligtvis fram efterrätt! Att jag aldrig kan lära mig att äta lagom så jag kan äta mycket efterrätt!!

Nu är jag hemma och sitter framför TVn och kollar Idol och fortsätta skriva rent lite.


Det är inte bara jag som är väldigt trött på alla mina papper Smilla börjar faktist också tröttna på dom! Äntligen har jag bildbevis på att hunden åt upp min läxa.. YES tyvärr tror jag inte att det fungerar på universitetet, Skit också!

Trevlig kväll :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: My

HAhahahHaha! Jodu, det där med uppätna saker känner man väl igen...

2009-10-28 @ 08:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0