Nr245 Packar

Håller på att packar för fullt nästa helg smäller det då flyttar jag till mitt alldeles egna lilla kryp in :) Ska bli såå mysigt att få fixa iordning mitt alldeles egna lilla tillhål <3
Ihelgen har det varit fullt upp massa jobb plugg och packning, nu har jag en väldigt hård vecka framför mig med en massa massa plugg! men som sagt jag har något att se fram emot vilket fall! Sweet!

Nu ska jag äta kvällsmat, det är pappa som står för menyn och det blir självkart korv med bröd, han är en hyvens kock, när det gäller typ korv med bröd jag tror aldrig han har misslyckats med det, det frå jag ändå ge honom lite cread för! haha!
Nu ska jag gå och avnjuta den fantastiska söndagsmiddagen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Din Faster

Det är tur att du har en sån duktig pappa som kan

laga till korv med bröd. Åxå kul med egen lägenhet.

2009-10-26 @ 14:03:56
Postat av: Cili

Haha ja han är duktig ;)

2009-10-26 @ 14:22:02
Postat av: Din faster

Tänk att du har en sån duktig pappa som kan laga

korv och bröd. Förstår att du är stållt över honom.....

2009-10-26 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0