Nr248 IKEA

Igår efter att jag och Michaela hade setat i biblioteket hela dagen och pluggat och varit duktiga så tycket vi att vi vara värda en tripp till IKEA, så vi packade ihop våra saker och begav oss först ner till stan och kollade lite i affärer och sen vidare ut till Bergvik och Ikea. Jag ska berätta för er minna vänner, när jag kom fram till kassorna så var min lilla gula påse helt TOM! Diseplin skulle man kunna kalla det! ;) Jag får håll mig till på fredag då får jaghandla massor! :D

Nu sitter jag i biblioteket igen, idag har jag bestämmt att det ska vara en riktigt pluggar-köttar- dag så ska jag försöka ta det ganska så lungt i morgon och bara kolla igenom allt och då har jag förhoppningsvis koll in för tentan på fredag :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0