Nr250 Sista kvällen som sambo!

Japp nu är det bara en kväll kvar sen flytta jag till mitt eget! Ska bli jätteskönt men samtidigt tro jag att det kommar kännas ganska så ensamt innan jag bli van, tur att det inte så så långt till varandra, och jag vet med säkerhet att Ida har en bäddfåtölj som man bädda upp på ett kick, som går alldeles utmärkt att sova på,och  nu talar ja utifrån egna erfarenheter :)

Idag har dagen bestått av bara plugg har setat i bibblan i 9 timmar idag, och det hann fasna lite gran på vägen. Hoppas det kommer rätt frågor på tentan i morgon då ska det inte vara några problem ;)
Nu blir det lite tv titta och lite genom gång av anntecknigarna :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

9 timmar? hatar när DET händer.

2009-10-29 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0