Nr198 OJojoj!

Ja jag måste ju börja med att be om ursäkt för en alldeles försvarslöst dålig uppdatering på min lilla blogg som jag igentligen tycker väldigt mycket om även om jag kanske inte visat det på bästa sätt den senaste månaden! Men nu ska jag göra allt som står i min makt för att försöka få ordning på denhär igen :D
Jag går jämt runt och tänker: oj det där måste jag ta med i bloggen  osv, men sen blir det lixom inte riktigt av eller vilketfall inte nu på slutet men som sagt jag ska bättra mig!! :)

Men det har ju hänt en väldigt massa saker nu den senaste månaden! Jag har blivit student, jag har flytta hemifrån fast jag igentligen inte bor nånstans (eftersomm jag inte är folkbokförd i Karlstad för att jag just nu är inneboende hos Ida), Jag har alltså bytt stad helt och hållet, jag har blivit nollad, haft min första inlämning på universitetet (och fick Godkänt! YES) träffat en massa helt underbara människor osv. Som ni kanske förstår så har jag med anndra ord haft fullt upp!

Men det som ligger högst upp på min prio lista just nu är:
1. Plugga som en galning till täntan på marknadsföring 2/10
2. Hitta lägenhet (berättar lite mer om det för det är verkligen en lång historia!)
3. Fixa gymkort och börja träna på allvar!


sen har jag säkert tusen saker till jag ska göra men just nu är dethär som känns viktigast :)


Åter till dethär med lägenhet, nu har jag varit och kollat på 4 stycken lägenheter och börjar bli ett proffs på detdär med visningar, vet precis vilka viktiga frågor man ska fråga mäklaren så man inte låter dum YES! Dock har det inte blivit någon affär än, TYVÄRR men skam den som ger sig det finns ett gäng som jag ska kolla på nu de närmaste veckorna och håller tummarna för att någon blir min skulle verkligen vara toppen! Inte för att det inte är trevlig att dela 24kvadart med Ida men det skulle verkligen vara skönt att få sitt eget! och så saknar jag en ugn så jag kan göra Paj! :)

Nu har jag uppdaterat lite ska helt klart bättra mig nu! Lovar :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: malinb

bra där cili! keep up the good work så jag vet vad som händer! :)

2009-09-20 @ 18:22:55
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men vad trevligt med blogg Cili. Den kommer följas dagligen=) I af när du är hemma i Öret så man kan hålla kolla på dej! Ses på tisd!

Kram kram

2009-09-20 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0