Nr199 God morgon!?

Nja min morgon började mer ett sms från någon som frågade om jag hade sovit gott, från någon jag inte vet vem det är! Irriterande! Svaret på den frågan är väl att jag sovit gott ända tills jag fick smset!

wellwell nu är jag upp och vaken vilketfall. Idag åker jag tillbaka till Karlstad, dethär skulle jag tippa på att det blir en vecka med lite ångest inför det som komma skall (tentan!) så med andra ord en massa plugg!

Men idag ska jag  även hinna med att titta på en lägenhet (femte i ordningen!) på Kvarnberget 50. Hoppas hoppas hoppas!

En annan ganska rolig ska som hännde igår, eller rolig och rolig men ganska konstig vilket fall va att jag åt haj igår, första gången kan jag säga, vet inte riktig om det var någon smak sensation direkt men det var själva grejen att det faktist var haj! Det var Viktor som hade fiskat upp den!!


Sikken karl jag har ändå ;)
Snyggast är väl ändå den gula kepsen han vad på frågesport i bussen påväg till fisket! ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0