Nr200 Fyrvaktaren

ÄNTLIGEN! Jag har väntat sen jag kom hem från thailand på den här boken och idag när jag var på väg och kolla lagenheten så stog den bara där, det var bara att väda på klackarna och gå in och köpa den! Alltså Camilla Läckbergs senaste bok Fyrvaktaren! Jag bara länktar tills jag har lite tid över att läsa något annat än det som handlar om marknadsförning och varumärken och allt va det innebär! :)

Lägenheten jag var och kollade på var superfin. Nu börjar jag faktist bli lite av en veteran innom lägenhetsvisningar för nu börjar mäklarna känna igen med. Men nu är det bara tt börja hålla tummarna IGEN, budgivningen börjar imorgon.

Nu är det TVmys allá Ida och Cili som gäller! En massa kvalitetsprogram ikväll NOT men alldeles lagom kompliserat att kolla på såhär en mådags kväll, :) 

Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0