Nr201 Myskväll <3

Idag började dagene med en föreläsning som skulle vara 3 timmar men blev ändast 1,5h Det tackar jag för :) SEn kom vi ävenfarm till att vi flyttar farm lektionen vi har på torsdag till tisdag nästa vecka, vilket betyder att jag inte har några mer lektioner denhär veckan! det tackar jag också för :) Så glad i hågen gick jag hem och beställde bussbiljet till öret till imorgon. Så det bler lite jobb på wallby på torsdag! Kalsa!

Nu ska jag vara duktig och plugga ett par timmar innan jag ska bege mig ner mot stan och Sofia, vi ska laga mat ett gäng från klassen, Taco står på menyn, tänk att man aldrig tröttnar på den rätten! och sen ska vi kolla tv, dricka vin och bara ha det väldigt trevligt var tanken :)

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0