Nr202 Hem juva hem :)

Japp nu är jag hemma igen det blev en liten blixt vesit i Karlstad denhär veckan ändast 1.5h förelsning på hela veckan vilket betyder en himla massa plugg, eftersom vi pluggar på helttid betyder det att vi ska plugga 8h om dagen, var vår syo så snäll och berättade för oss! Ofta man orkar med det, finns inte en chans, men man kan ju försöka vliketfall ;)

jaja ikväll är det fotboll som gäller ÖSK-IFK Göteborg mycket spännande. Lite otippad aktivitet med tanke på att det var AnnaP och MalinB som valde det, och jag kan nog inte komma på någon annan som har så dålig koll på fotboll som just dom två damerna ;) Men det kanske är det dom känner dom behöver uppdatera sig lite ;) Haha ska bli jättekul vilketfall :D

Nu har jag precis tryckt i mog 3 bullar på rad som mormor kom förbi med nybakade bullar! Livsfarligt gott måste jag säga!

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

haha, de var väl ingen skräll? vi är nytänkande.. vänta bara vad vi hittar på till nästa gång. ledtråd: gräsklippar-rally

2009-09-24 @ 21:44:09
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/
Postat av: ida

lät gött de! måste bara erkänna att det känns lite ensamt här i karlstad nu..hehe..

2009-09-24 @ 21:46:50
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0