Nr206 Måndag!

Japp nu är det slut på hel och nu bärjar det verkligen bli allvar! på fredag smäller det då är det tenta. å med anndra odr så et jag vad jag ska roa mig med idag :) Jagblir kvar hemma idag också så åker jag till Karlstad imorgon igen.

Jag hade en toppen födelsedag igå fick massa fin, en rosa kamra, te koppar från bruka, vingals, tallrikar, Tomas shabo armband med några berlocker :) jag älska verkliegn att fylla år ;) hur kul är det inta att få presenter!? jag älskar det! med det är faktist lika kul att ge bort presenter som att få :) Men ska ta lite bilder på presenterna och lägga upp eftersom jag har en kamare nu ;)

men nu ska jag ner och äta en stadig fruust och sen är det plugg som gäller!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0