Nr211 Gömma godis

Jag ska försöka gömma hodiset för mig själv. Det är nemligen så att jag har köpt godis IDAG som jag ska a på tentan på FRDAG alltså får jag inte äta upp det innan, hur ska det gå? Det är såå himla oeffektivt så så kort minne har jag faktist inte! men det är väl värt ett försök.

Har vrait och kollat lägenhet idag igen en lite 25 kvadratare, jattemysig och fin faktist och så var det inte så många som var och kollade på den :) Så min lilla pappa har fullt upp imorgon med två budgvningar! heja heja !

Idag förövrigt så måste jag berömma mig själv, jag har settat i bibblan från 10 till 16 med lite lucha då men ändå måste jag säga att det var någ närmat domdär 8 timmarna per dag jag varit hittils YES! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0