Nr361 Tvätta

Imorse var jag uppe med tuppen och tvättade. är snart klar med det.
Resten av dagen har jag just ingentting inplanerat, det kanske skulle bli en fika på stan med Sofia och Malin sen kanske jag ska förlja med Ida när hon ska klippa och färga sig. Japp tuff dag idag ;)
Sen kanske jag ska orka ivg till gymmet ;)

Imorgon är det Studiebesök, kommer inte riktigt ihåg vart det var vi skulle men det ska bli kul att göra något annat än bara sitta i skolbänken, imorgon kvll sen är det utgång på Tempel, ska bli KUL :D


Detdär är en bra grej tycker jag, så sjukt skönt klia sig lite i huvet, eftersom inte fingrarna inte riktigt räcker till ibland då är denhär perfekt! ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0