Nr328 Tillbaka till verkligheten

Japp nu är det slut på det roliga nu är det allvar som gäller, jag  kom tillbaka till Karlstad igår och det blev en stor fixa-och-dona-dag igår, men idag var det Universitetets bibliotek som gällde, Juridik tenten närmar sig mer stormstag, vilket inte känns nåå bra alls, som sagt jag vill bara få Januari överstökat och hoppas på att tenten går bra. Ska bli väldigt kul att läsa lite Byggnadsteknik sen är aningens trött på juridik just nu. Men det är bara att köra på!

Mitt lov då, det var varit ett väldigt väldigt bra lov, mycket umgås med familj, mycket mat lite skidåkning lite jobb, och inget plugg, så på det stora hela så har det varit riktig bra lov.
Jag var som sgat i Sälen över nyår, med ett gäng knäppgökar jag aldrig träffat förut (eller jag kände Loppan, samantha och henke) men de andra 7 var helt nya ansikten, alla var hur trevliga som hällst och stugan vi bodde i var toppen och backarna var perfekta det ända som var lite dåligt var temperaturen som var ca -16, vilket är på gränsen till kallt, men jag kan bara tacka min älskade dunjacka utan den hade jag frusit ihjäl, minst!

Min kamera är fortfarande på lagning så det har inte blivit så mycket bilder tyvärr men nu borde den snart vara klar :)

Ciao :)

Kommentarer
Postat av: ida

Cili! Vad sägs om tenta plugg hela lördag-söndag?! hjäälp mig!

2010-01-05 @ 18:07:37
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0