Nr330 Trött

klockan är 19 och jag är trött skulle hellst vilja gå och lägga mig, det är verkligen en omställnig från jullov till tentaplugg, det råder det inget som hellst tvivel om! Nu är det bara 16 dagar kvar till tenetn och det är väldigt lite dagar met tanke på hur mycket det är som ska in i huvet på dom dagarna.
det är så typiskt man tänker innan varje kurs att nu ska jag vara så duktig jag ska skriva rent efter varje föreläsning bla bla bla... det är väldigt mycket lättare sagt än gjort, haha jaja så kan det vara ;)

Det blev för övrigt ingen semla för min del idag dom hade inte det på fiket vi skulle fika på! DÅLIGT! :P

Nu ska jag springa ner och hämta den sista tvätten som hänger på tork, sen tänker jag nog faktist ta kväll framför TVn med en Stor kopp Te <3



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0