Nr331 HM

Nu har jag precis klickat hem lite prylar från HM, man blir lite gladare då, det blev ett par Jeans shorta och en bikini nu när det är -15 så blir det ju faktist lite att man länktar lite sol och värme, menjag får nöja mig med att köpa kläder till det för nu blir det ingen resa vilket fll, det är snart ett år sen jag och ida åkte till Thailand jag skulle kunna göra ganska så mycket för att göra om det, men som sakt inte nu! :P



Ser ju onekligen ganska så varmt och skönt ut på bilden, och sen kollar jag utanför fönstret och där yr snön, också mysigt men sol är ju inga fel ;)

Idag är det föreläsning 15-18 och efter det blir det en sväng upp till nJoy för första gången i år :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

vart tycker du vi ska åka nästa gång då? ska våra karlar följa med? :)

2010-01-07 @ 21:23:45
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0