Nr332 Fredag!

Äntligen fredag brukar det vara men just nu känns det som att jag är inte ledig förens tenten är gjord och det är den 22 jan, Heja heja!

Igår var jag iväg till nJoy, tr'nade lungt och försiktigt, idag drar det igång på riktigt de ska bli et dubbelpass med Body pump och spinning, då får man känna at man lever igen Skönt!
Sen ikväll kommer Viktor hit, och imorgon ska han vara min och Idas slav precis hela dagen vi ska itta och plugga och  han ska göra det vi säger til honom att göra ;P

Nu ska jag strax gå till bussen fr en föreläsning ich sen ska vi planera lite i gruppen vi ska nämligen redovisa Rättfallsanalysen på måndag.

Chingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0