Nr334 Semla o Rättfallsanalys

Här med är Semel-säsongen invigd! Idag har jag Äntligen ätit min första semla,det var sjukt gott, men den var från Ica så det var ju inte riktigt toppklass lite torr faktist ;P Men jag hinner nog få några goda iår också, om inte annat för jag väl göra egna ;)

Nu har jag precis skrivit stödord till våran redovisning av Rättfallsanalysen som vi har imorgon, och nu ska jag läsa igenom de andra gruppernas Analyser och komma på en fåga till varje som vi ska ställa imorgon på redovisningen.

Senare ikväll sen är det en massa bra på tv som En annan del av Köping och efter det är det Johan Falk efter det sommar jag nog gott ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0