Nr335 Frys

Som jag sagt förut har jag en alldeles för lite frys och fortfarande inte haft en stor bil så jag kan åka och köpa ett, men nu när det är så kallt utanför så har jag kommit på en annan lösning:


Japp jag börjar känna mig som en riktig uppfinnar-Nisse, det är dock så att det är bara bra om det är några minus grader utanför annars är det ganska så värdelöst faktist! ;)
Känner mig nstan lite som min kära farfar var, han var nog största Uppfinnar-Nisse jag har träffat, han kom alltid på små bra lösningar  som gjorde vardagen mycket bättre, jag känner att det är jag som har ärvt det från honom <3 :)

Nu ska jag upp til skolan har redovisning, hoppas det går bra :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: My

Åååå Morfar! såklart! Han var världens uppfinnarJocke! Vem vill inte ha ärvt lite av honom!?!?! Du har hans uppfinnarådra vad det verkar;) Lycka till med tentan! Kram

2010-01-11 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0