Nr338 Typiskt bra

Idag har det vart en typiskt bra dag, dagen började med att jag väcktes av ett sms från Viktor där det stod att en liten Hugo kommit till världen Typiskt Bra <3
Sen var det genomgång av övningstentan, och jag blev faktist inte självmordsbenägen efterden, det känndes faktist väldigt bra. Typiskt Bra!
sen efter det satte jag och Michaela oss i Bibblan och pluggade vidare började göra en gammal tenta, gick ganska så bra faktist, sakta men säkert ;) Typiskt Bra
Efter det fick jag ett mms på lilla Hugo Typiskt sjukt Söt <3
Efter det åkte jag iväg till nJoy och försökte träna bort den olidliga träningevärken jag fått efter Afro dansen igår, det blev 30 min på X-trainern och 30 på löpbandete. Typiskt Bra!
Och nu väntar en kväll framför TV:n Typskt BRA :D

Så ser en typiskt bra dag ut för mig ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0