Nr344 Helgen

Denhär helgen har varit en mycket bra helg!

Igår var det alltså hockey match, FBK vann med 5-2, mycket mål och Publikrekord så det var fullfart i hallen, mycket mycket roligt!
sen åkte vi hem och gjorde iordning en mycket god middag och sen begav vi oss ut på stan och gick till "Table" tror jag att det hette och lika trevligt det ;)

idag har jag Pluggat och sen har jag varit iväg och tränat en sväng oh nu börjar det brinna i knutarna, för på fredag är det tenta och då ska jag vara vass på Lagboken och jag är inte riktigt riktigt så vass som jag skulle villja så jag har lite att jobba på! Men måste säga att det känns helt Okej, men så ska man ju ha lite tur med att det kommer rätt frågor på tenten som jag kan svara på ;)

usch det är bara tenta tenta tenta som snurrar runt i huvet ska bli så skönt när den är gjord, slipper man tänka på det ett litet tag, och det vore ju inga fel att känna att det gick lite bra.. Jaja

Nu ska jag somna till Johan Falk Vapenbröder
Nattinatti

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0