Nr345 Afro

idag är det Afro igen :D men det är inte förrens vid 18.30 tills dess ska jag plugga (otippat!?). Nu på morgonen/förmiddan sitter jag här hemma och sen vid 14 har vi bokat ett grupprum uppe på Universitetet, då ska vi träffa några stycken för att gå igenom en gammal tenta som vi har gjort och se om vi har kommit fram till samma svar, lite dummt att mn inte får med facit på de gammla tenterna så man vet om man har gjort helt fel!

Nu är detbara 5 dagar (med idag) tills tenten 4 pluggdagar och den femte dagen är det Tentan, jag länktar så till jag är klar, då ska jag ta min lilla golf och åka hemmåt på en gång, för sen i helgen ska jag få träffa lilla Hugo <3 ska bli jättekul :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0