Nr346 fullt ös

idag har det varit fullt ö sen 7.30 när klockan ringde i morse, det var varit plugg precis hela dagen och det känns faktist bra, vet inte om jag ska njuta av det eller om jag ska vara orolig för att jag är så lung!? Vet inte men just nu känns det riktigt bra men hinner nog på panik några gånger till innan Fredag.
sen gjorde jag en supergod paj, jag hade lite kylskåps tömmning, så det var crabbstick, räkor, campinoner och brocolie smakade huur bra som hällst :D

efter det bar det av till nJoy och ett afropass stod på schemat, riktigt riktigt kul idag igen, får se om jag får lika mycket tränigsvärk som efter föra veckan ;)

Nu ska jag sätta in framför TV och ta det lungt en sväng :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0