Nr348 Trött på Juridik!

Idaghar jag och Micahela setat upp vid universitetet och pluggat, humåret går verkligen i vågor, vissa studenr känns det väldigt bra,  det som och tre sekunder senare känns det som jag har noll koll, ja jag vet inte riktigt, men en sak vet jag och det är att jag vill få denhär himla tentan överstökad!

Idag fick jag böckerna till nästa kurs Byggnadsteknik, ska bli såå kul! Men första kommentar när jag slog upp boken var: "Ååå det är ju bilder i boken", det är man verkligen inte så bortskämd med nu efter juridiken, inte så mycket bilder i Lagboken. det får en lite att tänka på när man var på bibblan med skolan när man gick på lågsatdiet och man letade efter en bok med myckt bilder så det inte var så mycket att läsa, lika uppskattat nu som då med bilder i böcker alltså ;)

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, hade tänkt gå till nJoy men orkade helt enkelt inte får ta iegn den imorgon :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0