Nr350 2h

Nu är det bara två timmar tills jag troligtvis sitter i tentasalen och bara väntar på att få skriva!
inte långt kvar alltså, men nu gör jag allt som står i min makt för att tänka på något helt annat än just tenten, eftersom jag har ju fem timmar på mig att tänka på den sen, men det går sådär, tankarna halkar in på juridik hela tiden, ska bli såå skönt att få den avklarad, och nu är det inte långt kvar!

sen efter tentan ska jag ta min lilla golf och åka till Nora, där jag ska spendera min helg, ska bli väldigt väldigt skönt, ladda batterierna för att sedan köra igång med byggnadsteknik på måndag, ska bli riktigt riktigt skoj!

Ha en bra dag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0