Nr352 Surt..

..sa räven..
eller Cecilia När hon gör världens dunder vurpa på väg till bilen och pajar foten fullkommligt!! Ååå så irriterande, ligger här med min stackars lil(l)a fot i högläge och har riktigt riktigt ONT! Jag har vrickat min fötter Många gånger men dethär var något utöver det vanliga, Sjuukt ont!
jag var helt säker på att den var av först, eftersom jag trodde jag visste hur det känndes när det "bara" är vrickad.

Jag som verkligen hade kommit igång med träninge ordentligt nu efter jul och börjar springa längre, så händer dethär, såå tråkigt!
Det är ju Afro ikväll som jag missar också, sanneligen tröttsamt!

Alltså stackars stackars mig! ;)

Chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0