Nr353 Måndagkväll

Skönt värsta dagen på veckan snart över, och det som är kvar av dagen måste ändå vara den bästa delen av måndagar, en massa bra på Tv :P Skönt..
Ha legat med min himmla fot i högläge hela eftermiddagen/kvällen, och det gör precis lika ont som innan, (jag vill gärna ha snabbt resultat hällst på en gång!) jag är såå dålig på att göra illa mig, för jag klarar inte av att inte klara av det jag brukar klara av himla irriterande. Jaja nog tjatat om foten, nästa måndag är det jag som är på Afro pass igen!

Nu tänkte jag dela med mig lite bilder från besöket i Kumla i Lördags.

Viktor o Ludvig <3

Lillalilla söta Hugo!

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

tre sötingar på en och samma dag, din lyckost!

2010-01-26 @ 13:15:43
URL: http://idakortochgott.blogg.se/
Postat av: Emma

vad läser du för program? juristlinjen?

2010-01-26 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0