Nr354 Nora

Nu är jag i Nora igen, blev en kortvisit i Karlstad denhär veckan, hade bara en lektion i morgon och så kan jag ju inte träna just nu plus att det skulle bli snöoväder imorgon och jag var tvungen att ta med bilen för den ska besiktas så jag smet helt enklet hem idag, mycket skönt. Ska försöka skriva en uppsatts om hur med personliga utvecklig har sett ut under den fösta terminen på Universitetet, typ , såå sjukt himla flummigt, och det är inte äns obligatoriskt men bra om man gör det, så jag ska nog göra den, även fast det inte är riktigt min melodi och hålla på med såndär flum enligt mig eftyersom jag inte funderar så mycket på såntdär, och sen ska dom dessutom sätta betyg på det!? lite konstig tycker jag.
Fick en fråga va det var jag pliggade, det är inte juristlinje (Tackar gud för det;) ne jag läser Fastighets ekonomi, något jag verkligen kan rekomendera.

Idag är det tisdag vilket betyder SEmla i Fam Janssons familj, I Love it! ;)

Nu ska jag pussa lite på Viktor innan han ska iväg på Träning.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0