Nr355 Campusbokhandeln

Ja Campusbokhandeln vi har på Universitetet är mycket bra, den fungerar som så att man kan lämna in sina gammla böcker som man inte behöver och så kan man köpa begagnade som andra har lämnat in, mycket SMART, och mycket billigare. Jag lämnade nämligen in två böcer strax innan jul och nu fick jag ett mail om att de hade sålt den ena så de skulle sätta in lite kroner på mitt konto, smidigt den ända jag behöver gör är att lämna in böckerna, finemang tycker jag!

Idag är det mycket mycket bättre med foten Skönt, nu känns det inte så omöjlig att kunna vara me på Afron på måndag, håller alla tummar jag har!!

Lite blå och Väldigt svullen, men på bättringsvägar, mina knölar både på ut- och innsidan är lite inbäddade skulle man kunna säga ;P

Nu har jag precis setat och knåpat lite med uppsattsen som ska vara klar och in lämnad senast Söndag, ska bli spännande och se om jag får ihop 1000 ord, är uppe i drygt 400 och känner mig klar, hmm det får mycket ordbajseri för att komma upp i dom 1000 orden tror jag :P

Ha en bra dag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0