Nr356 Hem ljuva hem!

Nu har jag kommit hem hem till landet ;) Kans väldigt skönt att komma hem en sväng träffa nina små monster till hundra och andas lite lantis luft, Love it!

Nellie och Smilla äter rester från pizza.

Idag har jag setat och knopa lite med uppsatsen som ska lämnas in på söndag, vet inte riktigt vad det kommer bli när jag är klar ska bli spännande att se ;P

Igår var Jag Viktor och Lars på NetonNet, Viktor skulle ha en ny dator, det blev en HP laptop jätte-jättefin var den. När jag ändåå var där tänkte jag kolla vart dom har gjort av min kamera, men det hade dom ingen anning om (otippat men dom skulle ring och kolla odag och sen höra av sig till mig, så det gjorde dom det idag och det visade sig att de hade skickat kostnadsförslag TVÅ gånger men jag har inte fått nått, men vilket fall skulle det kosta 800:- plus moms plus frakte och allt va det var så det skulle bli en bit övet 1000:- så det var u bara att skrota för det finns ju billigare som är lika bra att köpa nya, lite konstigt men men så kan det vara, nu ska jag bara bestämma mig för vad det är för någon jag ska ha..

nu sitter jag och väntar p att Robinsson ska börja :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sofia Berggren

Värsta lyxmaten för doggsen ju=)

2010-01-29 @ 10:10:31
Postat av: ida

jag saknar monstrena! kan de inte komma till k-town snart igen:P

2010-01-29 @ 14:42:46
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0