Nr357 Wallby

Nu har jag kommit hem från jobbet, har varit väldigt mycket på jobbet idag, hur kul somhällst! Vi har smygtit igång med REAn idag och jag har sat på Halva priset lappar på alla klädesplagg (så nu kommer jag drömma om små oranga lappar) och så ha det varit en massa handlings sugna människor, kul när det är mycket att göra.
Imorgon hoppas jag det blir samma tillstrmnog som det var vid sommar rean då det var foclk utanför och väntade innan vi som skulle jobba äns hade kommit dit. Kul kul!

Nu blir det Lt´s Dance och sen  Solsidan, härligt Fredagskväll ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

Cili, jag har en plan. när hade du nästa tenta?

2010-01-30 @ 12:07:34
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0