Nr358 Proffersinal Skills

Idag klockan 23.59 är sista minuten vi har möjlighet att lämna in en uppsats i kursen Proffersinal Skills och jag har precis gjort det, vi har ju bara haft sen första veckan på oss att göra det, känner verkligen vilken farmförhållning jag har! men nu är den klar och inlämnad känns skönt! :)

Nu har jag kommit hem till min lilla lägenhet, kände det när jag kom in i lägenheten att jag verkliegn gillar min lägenhet det är ju väldigt bra, ska bara ficka ett soffbort, matta och lampa sen är det klart.. Typ ;)

Imorgon ska vi  träffas i gruppen och skriva lite om "Lättbetong" låter ungefär lika spännande som jag tror att det är, men det kan väl inte vara så svårt vilket fall :) det visar sig om inte annat :)

Ha en trevlig söndags kväll :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0