Nr362 Ojojoj

Nu var det länge sen, om jag inte missminer mig helt var det början på februari sist och det är ju faktistk inte riktigt okej, så nu jäklar är det dax att få ordning på min lilla blogg igen! :)

Okej vad har hänt sen sist? MASSOR
jag skrev ju Juridik tenten där i slutet på januari och det gick ju sädär kugga med 2 poäng men gjorde om den och då gik det mycket bättre, sen läste vi en Byggandsteknik kusrs, som kan va det tråkigaste ja har gjort, tentan var en 1 X 2 tenta så det gick ju bra.
Och sen hade vi den fina lilla kursen Redovisning och stryrning, som skulle vara om det var möjligt ännu värre än Juridiken, och det visade sig även att det inte bara var snack utan det var en ganska så tung kurs, emn nu är den gjord och jag fixade tentan YEEES! Så himla skönt, när vi skrev våran tenta var det både 2or och 3or som fortfarande inte hade klarat den så det var ju klart man var lte skakis innan man fick resultatat men jag hade heela 2,5 påäng över G så det var riktigt skönt slipper jag plugga i sommar GILLA!

Ja det va väl skolbiten sen hardet ju varit en hel del annat också!
Det har varit dop för godningen Hugo, Möhippa för karin som var riktigt riktigt kul och jag och viktor har blivit sammbos, typ eller på halvtid vilket fall! Han har hittat en jättefin läenhet på söder i Örebro så det är mitt stora projekt just nu, ska ut och shoppa lite idag kuddar gard iner och sånt så jag absolut inte vågar låta viktor fixa ;)

och nu är det ju sommarlov! Väldigt skönt och det har redan gått ett år sen jag började plugga fort går det!
I sommar händer det en hel del saker också!
Midsommar blir i smögen iår igen NICE, bröllop och en hel del jobb på kära Wallby och sen är jag även heelt ledigt 3 veckor i augusti!

nu ska jag ut och sola lite innan jag ska inhandla lite gardiner och dyligt till lghen :)

Chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0